Vragen m.b.t. COVID-19 maatregelingen
Komt nog…
Contact
Wat is een activeringscode? En hoe activeer ik mijn Evenementenbon
Ik heb een Evenementenbon cadeau gekregen maar nog geen activatiecode ontvangen. Wat is er aan de hand?
De e-mail met de activatiecode wordt binnen 24 uur na bezorging van de Evenementenbon verzonden aan het opgegeven e-mailadres. De gever van de kaart heeft tijdens het bestelproces aangegeven waar de e-mail naar verstuurd moest worden. De gever moet je dus kunnen zeggen waar de activatiecode naar toe gemaild is. Het kan zijn dat de e-mail in je spamfilter terecht is gekomen. Is de code niet te achterhalen, neem dan contact op met onze helpdesk (op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 – 17.00 uur via info@evenementenbon.nl of tel. 085 – 1304 682).
Het lukt me niet mijn Evenementenbon te activeren. Wat is er aan de hand?
Mogelijk heeft degene die je de Evenementenbon cadeau heeft gedaan, de cadeaukaart al voor jou geactiveerd. Bekijk hier met de saldo-checker wat het kaartsaldo op de cadeaukaart is. Krijg je het kaartsaldo te zien, dan is de kaart al actief. Krijg je de melding ‘Kaart is geblokkeerd’, neem dan contact op met onze helpdesk (tel. 085- 1304 682).
Wat is een veiligheidscode (pincode)? En waar kan ik deze vinden?
Hoe lang is de Evenementenbon geldig?
De Evenementenbon is twee jaar geldig. Dit staat ook vermeldt op de achterkant van de cadeaukaart en in de mail van een digitale Evenementenbon. De geldigheid start op het moment van aankoop. Met de saldo-checker kun je zien wanneer je Podium Cadeaukaart verloopt.
Wanneer start de geldigheid van mijn drie of één jarige Evenementenbon?
Hoe veilig is het saldo op mijn Evenementenbon?
Ik wil mijn Evenementenbon besteden. Hoe werkt dat?
Ik wil mijn Evenementenbon online besteden. Hoe werkt dit?
Is registreren van mijn Evenementenbon verplicht?
Wat gebeurt er bij verlies of diefstal van mijn Evenementenbon?
Ik kan niet inloggen op mijn persoonlijke account. Wat is er aan de hand?
Waarom moet ik op sommige pagina's de vraag 'Ik ben geen robot' beantwoorden?
Helaas zijn er online hackers actief die proberen kaartsaldo te onderscheppen. Internetrobots schieten heel veel kaartnummercombinaties op onze website af en proberen zo kaartnummers met kaartsaldo te achterhalen. Om de veiligheid van jouw kaartsaldo te garanderen zijn we gedwongen deze extra veiligheidsvraag in te bouwen. Als jij deze vraag handmatig hebt beantwoord weten wij dat jij niet zo’n internetrobot bent. Soms moet je nog extra plaatjes aanklikken (een soort ‘Memory’) om zeker te weten dat je een mens bent.
Mijn vraag staat hier niet tussen. Hoe kan ik verder geholpen worden?
Vragen m.b.t. COVID-19 maatregelingen
Komt nog…
Contact
Hoe lang is de Evenementenbon geldig?
Is verzending wel veilig?
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Nemen jullie teveel bestelde Evenementenbonnen retour?
Wij nemen teveel bestelde kaarten niet retour. Zie hiervoor onze Algemene Voorwaarden.
Kan ik een bestelling ook op factuurbasis middels overschrijving betalen?
Betalen op factuurbasis middels overschrijving is alleen mogelijk via onze zakelijke site. Na afronding van je bestelling via de zakelijke site ontvang je een e-mail van ons betaalplatform Buckaroo. In deze mail kan je via een internetlink kan aangeven dat je middels overschrijving wilt afrekenen. Je ontvangt vervolgens een nieuwe mail met daarin de benodigde bankgegevens.
Wat gebeurt er na aankoop van tickets met het resterende saldo op de Evenementenbon?
Het saldo op de Evenementenbon is twee jaar geldig. Met het resterende saldo kan een nieuwe aankoop worden gedaan in combinatie met bijvoorbeeld een pin- of contante betaling.
Hoe veilig is de Evenementenbon?
Mijn vraag staat hier niet tussen. Hoe kan ik verder geholpen worden?
Heeft u vragen of opmerkingen over de Evenementenbon?
Als u, na het lezen van de veelgestelde vragen nog steeds vragen, opmerkingen, klachten of tips heeft, dan horen wij dit natuurlijk graag. Vul dan onderstaand contactformulier in en klik op ‘versturen’. Of neem contact met ons op via info@evenementenbon.nl. Neemt u liever telefonisch contact op? Dit kan op werkdagen van 09:30 tot 12.30 en 13.00 tot 17.00 uur op 020 – 00 00 000.
Contactformulier
Contactgegevens
Evenementenbon B.V.
James Wattstraat 19
1817 DC. Alkmaar
info@evenementenbon.nl
Maandag t/m vrijdag 09:30 – 17:00 uur
085 1304 682